Wafelactie 2017; meld je aan!

Beste leden,

zoals ieder jaar houden we ook dit jaar de wafel-verkoopactie binnen enkele dorpen van de gemeente Leudal. Dit jaar staat die gepland in de week van 18 tot en met 22 december.

Hart voor LimMid-beleid
Deze actie maakt deel uit van het Hart voor LimMid-beleid. Bij alle leden die op vrijwillige basis aan deze actie meedoen (max. 70 leden) wordt € 5,- in mindering gebracht op de bijdrage. Van leden waarvan de ouder (max. 5) een groepje kinderen begeleidt, zal nog eens € 10,- in mindering worden gebracht op hun HvL-bijdrage. Meer info over het Hart voor LimMid beleid vind je op deze pagina.

Wat houdt de actie in
Er worden in 5 dorpen wafels verkocht. In ieder dorp zijn routes uitgezet (gemiddeld voor 2 personen). Op bepaalde plaatsen kunnen dozen met wafels worden opgehaald. In een doos zitten 12 pakjes. Ons doel is dat er gemiddeld per lid 20 pakjes verkocht worden. Je meldt je aan bij de bewoner en biedt wafels te koop aan voor € 2,- per pakje of 3 pakjes voor € 5,-. Na afloop van je route lever je de opbrengst van de verkochte wafels en de eventueel niet verkochte wafels in, op de afhaallocatie.

Je kunt als lid zelf opgeven in welk dorp je wilt rondgaan (totdat het maximum aantal is bereikt en op welke dag in de week (zie overzicht hieronder). Leden/ouders die wafels willen verkopen binnen hun familie of op het werk kunnen deze wafels bestellen via het aanmeldingsformulier. De wafels kosten € 2,- per pakje (3 pakjes voor € 5,-). Van leden die 2 dozen afnemen (24 pakjes) tegen een prijs
van € 20 per doos, wordt eveneens € 5,- in mindering gebracht op de bijdrage van het HvL beleid.

• Horn - 11 routes - 22 personen
  • Buggenum - 4 routes - 8 personen
  • Haelen - 10 routes - 20 personen
  • Neer - 7 routes - 14 personen
  • Nunhem - 3 routes - 6 personen

In totaal zijn er dus 35 routes voor 70 personen. Het is het beste wanneer de route gelopen wordt met 2 personen. Ieder lid meldt zichzelf
aan. Je bent ongeveer 2 tot 2,5 uur actief.

Vragen? Stel ze via contact.

Voor aanmelden klik hier.

• Als ouder begeleidt men 2-3 jonge kinderen +/- 6-9 jaar)
  • Wanneer men heeft afgestemd om met iemand anders de route te lopen, dient diegene zich ook zelf op te geven
  • Het beste is om wafels te verkopen van 16.00 tot 20.15 uur. Op woensdag kun je eerder starten.
  • In de administratie wordt vastgelegd dat je een vergoeding hiervoor krijg.
  • Zorg ervoor dat je naam goed geregistreerd wordt als je je aanmeldt op het afhaaladres.
  • Op het afhaaladres krijg je wafels, wisselgeld en een routebeschrijving. Een instructie heb je via de mail ontvangen na aanmelding.
  • Neem een grote boodschappentas mee of iets anders waarin je een aantal dozen kunt meenemen
  • Bij afname van 2 of meer dozen wordt bij spelende leden € 5,- in mindering gebracht op HvL bijdrage

Afhaallocaties:
Horn: Fam. de Jong, van Horneplein 7.
Haelen: Familie Berben, Dovenetel 7
Neer: nog te bepalen.

Dank voor je aanmelding en succes met de verkoop!

De activiteitencommissie.