Wafelactie 2022

Beste Leden van HV LimMid,

Ook dit jaar organiseert HV LimMid weer een wafelactie.

Het is de bedoeling dat leden van HV LimMid de pakjes wafels verkopen in eigen kring”, bijvoorbeeld aan vrienden, buren of kennissen, maar het mag natuurlijk ook daarbuiten!

Uitgangspunt is dat alle leden minimaal 10 pakjes wafels verkopen. Het verkopen van meer wafels is natuurlijk altijd gewenst!

Zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk in de week van 12 december ontvangen jullie allemaal 10 pakjes wafels:

- Deze worden verkocht voor €3,50 per zakje.

- De opbrengst van alle zakjes (minimaal €35,-) dient gezamenlijk voor het hele team, overgemaakt te worden naar

HV LimMid: NL67 RABO 0118 6165 60 via de contactpersonen van jullie teams. Deze contactpersoon zorgt ook voor het ontvangen van de wafels door de speelsters/spelers van het team.

Bestellen via de website:

Wil je méér dan 10 pakjes wafels verkopen? Hieronder staat een bestelformulier, waarmee extra pakjes kunnen worden besteld. Leden en ouders van jeugdleden worden verzocht om promotie te maken voor de wafelactie, door familie, vrienden, kennissen en collega’s te attenderen op onze wafelactie.

Deze mogelijkheid staat dus los van de verkoop van 10 pakjes wafels per lid.

Wanneer het om bepaalde redenen niet lukt om deel te nemen aan de verkoopactie kan dit voor 5 december kenbaar gemaakt worden bij het secretariaat/Marlie Vluggen. Er zal dan gekeken worden naar andere mogelijkheden om te voldoen aan deelname aan acties die geld opbrengen voor de vereniging.

We hopen dat heel veel mensen in de decembermaand smullen van de wafels van HV LimMid!

Alvast bedankt voor jullie enthousiasme en inzet,

De Wafelcommissie

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.