Informatie Rabo Club Support actie 2021

De jaarlijkse actie van de Rabobank Roermond – Echt om verenigingen financieel te ondersteunen gaat weer van start. HV LimMid heeft een Rabobank rekening bij Rabobank Leudal – Peel en Maas.Om toch deel te kunnen nemen aan de Rabo Club Support actie maken we gebruik van de mogelijkheid via Stichting Tophandbal Midden-Limburg.

Om deel te kunnen nemen aan de actie, en daarmee de vereniging te ondersteunen, moet je lid zijn van de Rabobank Roermond – Echt. Als je een Rabobank rekening hebt en je bent nog geen lid, dan kun je dat, zonder verdere verplichtingen, op een gemakkelijke manier worden via de site van  de Rabobank.

Stem je via de Rabo App of Rabo Online Bankieren, dan heb je geen stemcode nodig. De lijst met deelnemers vind je onder de knop Rabo ClubSupport. Als je inlogt zie je deze knop via ‘Service’ en vervolgens ‘Lidmaatschap’. Leden die geen toegang hebben tot de Rabo App of Rabo Online Bankieren ontvangen een persoonlijke stemcode.

Leden van de Rabobank kunnen vanaf 4 oktober stemmen op een groot aantal doelen i.c. verenigingen en stichtingen, die zich voor deze actie hebben aangemeld.Ga naar het overzicht van deelnemende clubs, selecteer drie favorieten, waaronder Stichting Tophandbal Midden-Limburg, en stemmen maar!   Stemmen kan tot 25 oktober !

HV LimMid is dus aangemeld via Stichting Tophandbal Midden – Limburg (STML). Deze Stichting heeft tot doel handbal in Midden - Limburg te promoten en specifiek handbaltrainingen voor getalenteerde jeugdige handballers te organiseren. De opbrengst gaat direct naar HV LimMid.

Ons verzoek :

stem vanaf 4 oktober op Stichting Tophandbal Midden Limburg

en je steunt daarmee financieel onze vereniging !!

Met een kleine moeite kunnen we met deze actie een behoorlijk bedrag binnenhalen.

Elke stem is geld waard.

Alvast dank voor jullie deelname !!