Seizoensopening 2018-2019

Beste leden, familieleden, vrienden en kennissen,

Op zaterdag 1 september 2018 wordt het nieuwe handbalseizoen geopend! Dat doen we dit jaar, samen met jullie allemaal, op het CLUB-MIX-TOERNOOI. Jong en oud, handballers en niet-handballers, leden en niet-leden spelen samen in één team. Naast leden zijn ook familieleden, vrienden en kennissen van leden deze dag van harte uitgenodigd om mee te handballen. Natuurlijk is meedoen belangrijker dan winnen en gaat het deze dag vooral om de gezelligheid en het plezier!

Geef je voor 7 juli 2018 op als individu of met een eigen gemixt team. Zorg wel voor een mix van jong, oud, dames, heren, handballers en niet-handballers. De organisatie kan eventueel helpen bij het samenstellen en/of aanvullen van teams. Ieder team krijgt zijn eigen kleur t-shirt. Dit t-shirt mag je na afloop mee naar huis nemen.

Op 1 september 2018 gaat het gebeuren; een leuke sportieve handbaldag!

Het CLUB-MIX-TOERNOOI begint om 14.00 uur met een gezamenlijke warming-up en om
14:30 uur starten de eerste wedstrijden. Na afloop van het toernooi sluiten we af met een BBQ.

Locatie:
Sportcomplex van Korfbalvereniging Ready 60, Sportpark de Wijer, Jagerstraat 9, 6042 KA in Roermond.

Voor wie:
Leden, niet-leden, ouders, opa’s en oma’s, broertjes en zusjes, vrienden, sponsoren, vrijwilligers en iedereen die HV LimMid een warm hart toedraagt. Iedereen is welkom deze dag.

Inschrijfgeld:
€8,- per persoon, dit is inclusief een t-shirt en BBQ voor de deelnemers aan het CLUB-MIX-TOERNOOI.

Aanmelden voor dit club-mix-toernooi kan tot uiterlijk 7 juli 2018 via deze link op de site.

Het inschrijfgeld kan worden overgemaakt naar de rekening van HV LimMid:
NL67RABO0118 6165 60 o.v.v. Club-Mix-Toernooi en je (familie)naam en teamnaam.

LET OP! Inschrijving is alleen geldig na betaling!

Heb je nog vragen over deze dag? Aarzel dan vooral niet en neem contact met ons op!

Sportieve groet,
Namens de organisatie