Voorlopige teamindeling bekend

De voorlopige teamindeling voor het seizoen 2018-2019 is klaar. Zoals gebruikelijk een hele klus om alles goed af te wegen. Ook dit jaar hebben we keuzes moeten maken om een evenwichtige samenstelling van teams te krijgen. Hierbij hebben de volgende uitgangspunten een belangrijke rol gespeeld:

·         Leeftijd: ingegeven door categorie indelingen van het NHV

·         Technische/motorische en persoonlijke ontwikkeling ( aangegeven door de trainers)

·         Ambitie van de vereniging

·         Voldoende grote teams

·         Sociale omgeving van speelsters

Zo kunnen we er nog een aantal opnoemen, maar dit geeft aan dat er keuzes zijn gemaakt die ook anders uitgelegd kunnen worden. Wij hopen dat we de komende periode tot de zomervakantie alle kinderziektes uit de voorlopige indeling kunnen halen, wat niet betekent dat we alles weer overhoop gaan halen.

Toch kunnen we ons voorstellen dat er vragen zijn. Deze kunnen altijd aan de werkgroep gesteld worden.

De leden van de werkgroep zijn:

Carla Mans

Wilma Nijsten