Opgave vrijwilliger Leudaltoernooi

In het weekend van 8 t/m 10 juni 2018 wordt voor de 44e keer het Hendriks Graszoden Leudaltoernooi georganiseerd. Dit jaar valt de organisatie van het toernooi voor de eerste keer geheel onder het dak van HV LimMid.

Kenmerkend voor het toernooi is sportiviteit en gezelligheid. Vrijdagavond start het toernooi met een gezellige feestavond in de tent, zaterdag spelen de jeugdteams hun wedstrijden waarna er aan het begin van de avond een mixtoernooi plaatsvindt (teams bestaande uit minimaal twee dames). 's Avonds vindt de tweede feestavond plaats en op zondag spelen de A-Jeugd, senioren en recreanten hun toernooi.

De organisatie van het toernooi door de Toernooicommissie is alweer enkele maanden bezig en de eerste aanmeldingen zijn binnen.

Vrijwilligerswerk en Hart voor LimMid

Een belangrijke succesfactor voor een geslaagd toernooi is de bezetting van alle vrijwilligersrollen. We hebben daar echt voldoende mensen voor nodig om tijdens de voorbereiding, tijdens het toernooi en ook de maandag erna, al het werk te verrichten dat nodig is om te spreken van een succesvol evenement.

Vandaar dat het Bestuur van HV LimMid ook heeft besloten een aanzienlijk deel van inkomsten van Hart van LimMid-bijdragen in te zetten om het toernooi te doen slagen. Spelende leden van HV LimMid en hun ouders kunnen door mee te helpen tijden het toernooi een deel van hun hart voor LimMid-bijdrage terugverdienen. Geen vergoeding voor de inspanningen, maar wel bedoeld als een stimulans om mee te doen en om een signaal af te geven van hoe belangrijk het toernooi voor de vereniging is.

En het is al vaker gezegd: het is niet alleen werken tijdens het toernooi, het is ook gezellig deel te nemen en in deze omgeving andere leden te leren kennen.

Opgeven als vrijwilliger voor 8 april a.s.

Spelende leden van HV LimMid kunnen zich opgeven en hun vergoeding wordt in mindering gebracht van hun Hart voor LimMid bijdrage.

Ouders van spelende leden kunnen eveneens in aanmerking komen voor een vergoeding die dan wordt toegekend aan hun kind of kinderen als bijdrage voor Hart voor LimMid.

Alle overige vrijwilligers werken op basis van vrijwilligheid en ontvangen geen vergoeding.

Je kunt in het bestand hieronder zien welke taken er allemaal dienen te worden verricht op de verschillende dagen. Dit bestand zal regelmatig worden "ververst" zodat je kunt zien wat er nog vrij is. Wees er dus snel bij, wie het eerst komt, het eerst maalt.

Je kunt je hier aanmelden voor het helpen tijdens het toernooi.

Wij wensen iedereen een fijn toernooi toe!

Datum: 5 t/m 11 juni.

Locatie: Haelen

Contactpersoon: Eefke Berben (eberben91@hotmail.com)

werkzaamheden indeling voor personeel.pd