In Memorie Angeline Gerris-van Bergen

Gisteren ontvingen wij het bericht dat Angeline Gerris-van Bergen (erelid van de vereniging), op 19 februari, op negentigjarige leeftijd, is overleden. De vereniging verliest daarmee naast een van de oudste leden ook een trouw en betrokken lid.

Angeline Gerris heeft in haar jonge jaren zelf gehandbald en is later als echtgenote van de legendarische Swift-trainer Jo Gerris, zeer betrokken en actief geweest binnen de vereniging HV Swift. Ook na het overlijden van Jo Gerris (1982) is zij zich blijven inzetten voor de vereniging.

Mede doordat haar dochter Ankie en de kleinkinderen actief waren in de vereniging, heeft zij nog tot op hoge leeftijd wedstrijden van de vereniging bezocht en daarmee uiting gegeven aan haar verbondenheid met het handballen en met de vereniging.

Wij wensen  Ankie, Anneke en Britt en Henri en Sandra met hun kinderen Arabello en Lorenzo heel veel sterkte bij de verwerking van dit verlies.

Voor Angeline Gerris wordt vrijdagmiddag om 13.30 uur een uitvaartdienst gehouden in de O.L.V. Munsterkerk te Roermond.