Scheidsrechter Toon Daems overleden

29 December bereikte ons het droeve nieuws dat Toon Daems is overleden. We hebben Toon tijdens de Kick-off van HV Limmid gehuldigd vanwege zijn 40-jarig jubileum als scheidsrechter.

We wisten toen al dat Toon ernstig ziek was, echter was hij optimistisch en hoopvol.

Hij zou na 40 jaar stoppen echter kroop het bloed waar het niet gaan kon. "Zolang het kan wil ik het blijven doen", zei hij enkele maanden geleden nog.

Eind november heeft hij zijn laatste wedstrijd gefloten. Donderdag 28 december is hij gestorven. We verliezen in Toon een sportman en verenigingslid die decennia lang, met veel plezier en passie wedstrijden in de top van het Nederlandse Handbal heeft geleid. Donderdag a.s. is de uitvaart in Panningen. Wij wensen Jacqueline en de (klein-)kinderen veel sterkte bij de verwerking van dit verlies.