Sinterklaas bezoekt HV LimMid

Sinterklaas is weer bijna in het land. Wij hebben inmiddels al met verschillende pieten gesproken en Sinterklaas wilt graag een bezoekje brengen bij ons in de sporthal in Roermond. Dit zal op woensdagmiddag 29 november plaatsvinden.

Voordat we Sint en zijn pieten mogen ontvangen zullen we een spetterende speurtocht voor jullie organiseren. Hier worden alle kwaliteiten die een piet nodig heeft getest. Misschien dat de pieten zelfs hier al een kijkje komen nemen….. De Sint zal ook voor alle lieve kinderen een presentje meenemen.

Alle G-, F-, E- en D-jeugdleden en kinderen van seniorenleden zijn van harte welkom. Om de kosten te dekken vragen wij een bijdrage van € 7,50 per persoon. Om 15:45 uur worden de kinderen verwacht voor de Jo Gerrishal te Roermond. Vanuit hier vertrekken we per groep voor een leuke speurtocht. Zorg dat je gekleed bent op het weer. Om 17:30 uur verwachten we de Sint en zijn pieten in
de kantine van de Jo Gerrishal. Uiteraard zijn ouders, opa’s en oma’s hier ook van harte welkom. Eindtijd verwachten wij om 18:45 uur.

Wil je graag mee doen? Vul dan het formulier op deze pagina in en maak het inschrijfgeld over naar NL 67 RABO 0118616560 ten name van Handbalvereniging Leudal en vermeld hierbij ook de naam + team van het kind / de kinderen die deelnemen.

Aanmelden en overmaken inschrijfgeld kan tot uiterlijk maandag 6 november 2017. Na 6 november is het niet meer mogelijk om je aan te melden i.v.m. met de cadeaus die de Sint vanuit Spanje mee moet nemen.

Groetjes,
de organisatie