Laatste nieuws kick-off

Street-handball een leuk alternatief voor de geannuleerde clinic !

Deze week ontvingen we het bericht dat de Lions, die tijdens de kick-off een clinic zouden verzorgen niet in staat  zijn hieraan invulling te geven vanwege wedstrijdverplichtingen. M.b.v. Harry Knops en andere leden van de TC hebben we een alternatief uitgewerkt. We gaan street-handball spelen, met kleine teams, lekker dynamisch. Street-handball bevat kenmerken van het beach-handbal. Laat je verder verrassen!

Er hebben zich bijna 300 mensen aangemeld, waarvan 120 spelende leden. Het Café is open,daar kunnen we koffie, vlaai, bier, fris en frietjes met een snack kopen. Alle mensen die zich hebben aangemeld ontvangen enkele consumptiebonnen. De hal is open vanaf 13.30 uur.

We hebben een loterij georganiseerd met leuke prijzen die door een twintigtal ondernemers uit Heel, Horn en Roermond ter beschikking zijn gesteld.  Er is muziek van DJ Fer Bell (14 jaar), spelend in een van onze eigen teams. Math de Ponti maakt deze middag foto's.

Vanzelfsprekend wordt van de spelende leden verwacht dat zij gekleed zijn in sporttenue. Op de kleedruimtes staat aangegeven welke teams daarvan gebruik kunnen maken. In hal 1 is er een spellencircuit opgesteld waarvan de stormbaan deel uit maakt. In hal 2 wordt op drie velden het street-handball gespeeld.

De totale groep van 120 spelende leden is verdeeld in 12 teams. In ronde een spelen zes teams in hal 1 en 6 teams in hal 2. Na een uur en een pauze wordt van hal gewisseld. In de hal hangt op verschillende plaatsen de indeling van de teams voor die dag (kijk vooraf even in welk team en welke hal je start). De teams zijn samengesteld uit jongere en oudere spelers en jongens /mannen en meisjes /vrouwen.

Van de oudste spelers wordt verwacht dat zij mede verantwoordelijkheid nemen voor een goed verloop van de spellen (help en instrueer de kleinsten en maak plezier met elkaar).

Hoe ziet het programma er uit?

14.00 uur

• welkom
  • afscheid van de drie besturen
  • huldigen jubilaris
  • informatie/mededelingen
  • voorstellen van de  HV LimMid-teams en maken (niet officiële) teamfoto's

15.00 uur           voorbereiding van de spellen (indeling teams en instructies)

15.20 uur           ronde 1: uitvoeren van de spellen

start informatiestands

16.20 uur           pauze

16.45 uur           voorbereiding en start ronde 2

18.00 uur           einde spellen, waarna prijsuitreiking, opruimen hallen en gezellig samenzijn

18.30 uur           trekking van de loterij en afsluiting programma en daarna voortzetten

gezellig samenzijn tot ca. 20.30 uur.

Vanaf 17.00 uur kunnen kinderen geschminkt worden.

Wij wensen jullie veel plezier !!

Activiteitencommissie HV LimMid.

Reactie schrijven