Aanmelden BBQ Club-mix Toernooi 2023

Op zaterdag 2 september 2023 wordt het nieuwe handbalseizoen geopend! Dat doen we dit jaar, samen met jullie allemaal, op het Club-mix Toernooi. Jong en oud, handballers en niet-handballers, leden en niet-leden spelen samen in één team. Naast leden zijn ook familieleden, vrienden en kennissen van leden deze dag van harte uitgenodigd om mee te handballen. Natuurlijk is meedoen belangrijker dan winnen en gaat het deze dag vooral om de gezelligheid en het plezier!

Locatie:

Sportcomplex van Korfbalvereniging Ready 60, Sportpark de Wijer, Jagerstraat 9, 6042 KA in Roermond.

Voor wie:

Leden, niet-leden, ouders, opa's en oma's, broertjes en zusjes, vrienden, sponsoren, vrijwilligers en iedereen die HV LimMid een warm hart toedraagt. Iedereen is welkom.

Inschrijfgeld:

De kosten voor de inschrijving van het Club-mix-toernooi zijn:

- Toernooi deelname + BBQ: €12,50 p.p.

- Alleen toernooi deelname: €5,00 p.p.

- Alleen BBQ deelname: €7,50

Het club-mix toernooi begint om 13:00 uur met een gezamenlijke warming-up en om 13:30 starten de eerste wedstrijden. Na afloop van het toernooi sluiten we af met een BBQ.

Let op!

Inschrijving is alleen geldig na tijdige betaling! Na de inschrijving ontvangt u een bevestigingsmail met daarin tevens de betaal-instructies.

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.